BLÅKLÄDER
FAQ

Vragen en antwoorden op veelgestelde vragen.

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN

Vind hier antwoorden op de meest gestelde vragen over onze werkkleding en diensten. Heb je het antwoord niet gevonden, neem dan contact met ons op.

WAT BETEKENT BLÅKLÄDER?

Blåkläder betekent letterlijk vertaald “blauwe kleding”, wat weer een synoniem is voor werkkleding. Wanneer je in Zweden zegt: “ik trek mijn Blåkläder aan”, zeg je letterlijk: “Ik trek mijn werkkleding aan”.

WAT HOUDT LEVENSLANGE GARANTIE OP DE NADEN IN?

Wanneer de naad van het kledingstuk los komt, wordt het kledingstuk gerepareerd of vervangen. De garantie geldt niet wanneer de naad is stukgegaan ten gevolge van mechanische beschadiging zoals scheuren, slijtage of sneden van scherpe randen en gereedschappen. De garantie geldt evenmin wanneer de overige materialen van het kledingstuk zijn versleten en hun diensten hebben bewezen. Neem bij eventuele klachten contact op met de winkel waar je het product hebt gekocht.

IK HEB EEN KLACHT OVER EEN PRODUCT, WAT MOET IK DOEN?

Neem contact op met de dealer waar je het product hebt gekocht. Zij zullen het artikel retourneren naar Blåkläder, die het zal beoordelen en, in het geval van een fabricagefout/garantie, een nieuw product vergoeden. Belangrijk is dat de defecte producten worden teruggestuurd naar Blåkläder, zodat we ze kunnen onderzoeken en eventuele fouten in de toekomst kunnen corrigeren.

ALGEMENE GARANTIEVOORWAARDEN

Volgende zaken worden voor een garantieclaim niet aanvaard:
– Artikelen zonder verpakking en/of label
– Speciale producties (verlengen/verkorten/opzetten kniestukken) tenzij de claim deze speciale productie/service betreft
– Artikelen met bedrukking/borduring, tenzij Blåkläder deze bedrukking/borduring voor u heeft verzorgd en uw claim betrekking heeft op de kwaliteit van de bedrukking/borduring
– Slijtage of scheuren door verkeerd gebruik of het niet volgen van onze wasinstructies
– Artikelen die niet meer in de meest recente catalogus staan
– Artikelen in een vuile of ongewassen staat
– Verkleurde showroom modellen

Jouw dealer dient ook steeds de retourvoorwaarden van Blåkläder Belgium te volgen.

WAAR KAN IK BLÅKLÄDER KOPEN?

Blåkläder verkoopt uitsluitend via een dealernetwerk. Kijk voor een dealer in de buurt op onze dealer locator. Voor gedetailleerde informatie kan je ons een mail sturen: info@blaklader.be

WANNEER ZAL IK MIJN BESTELLING ONTVANGEN?

Wanneer je een bestelling plaatst bij één van onze dealers en de artikelen zijn voorradig, dan worden de goederen dezelfde dag vanuit Zweden verstuurd. De levering vanuit Zweden duurt 2 tot 5 werkdagen. Wanneer het kledingstuk moet worden voorzien van een transfer of borduring, duurt het iets langer.

UW WERKKLEDING, UW VISITEKAARTJE

Goede zichtbaarheid van een merk is belangrijk voor elk bedrijf. Door uw personeel te voorzien van uniforme werkkleding met het logo van uw bedrijf erop, versterkt u op een rendabele wijze zowel de team spirit alsook uw merk. Blåkläder zorgt ervoor dat u mooie, uniforme bedrijfskleding krijgt – zoals u het wil. Wij helpen u ook graag met het toevoegen van extra functies zoals o.a. reflecterende details. Het plaatsen van een bestelling gaat bij ons makkelijk en snel, en nabestellingen heeft u na slechts 1 à 2 weken in huis.

TRANSFERS

Door middel van borduren kunt u op een duurzame en kwaliteitsvolle manier uw logo op de bedrijfskleding zetten. Door het gebruik van een borduurkaart, plaatsen we het logo in hoge kwaliteit met professionele uitstraling.

Prijzen variëren naargelang het aantal kleuren van uw logo, de grootte, het aantal stuks en het gewenste type transfer. Zo kan je kiezen uit standaard, vlamvertragende, reflecterende of borduurlook transfers. Je kan transfers in elk formaat en op (bijna) elke plaats en stof drukken. Bij twijfel, vraag tijdig ons advies.

BORDUREN

Door middel van borduren kan je op een duurzame en kwaliteitsvolle manier jouw logo laten bedrukken. Door het gebruik van een borduurkaart, plaatsen we het logo in hoge kwaliteit met professionele uitstraling.

Prijzen variëren naargelang de grootte van het logo.

Borduren is duurzamer dan transfers maar daardoor ook iets duurder en beperkter in formaat en plaatsing. Bij twijfel, vraag tijdig ons advies.

WAT IS EPS-FORMAAT?

EPS is een afbeeldingsformaat dat wordt gebruikt voor offset-druk en ondersteunt gevectoriseerde afbeeldingen. EPS-afbeeldingen hebben een hoge resolutie, 300 dpi RGB en snijtekens. Deze ontvangen we graag wanneer de kleding van een logo moet worden voorzien.

WAT IS JPEG-FORMAAT?

JPEG is een beeldformaat dat online wordt gebruikt en bijvoorbeeld geschikt is voor gebruik in Microsoft Office. De afbeeldingen hebben een lage resolutie om zo min mogelijk opslagruimte in te nemen en zijn niet geschikt voor offset-druk.

SPECIAL SERVICES

Wij bieden ook andere services aan. Voor ons is zelfs het kleinste verzoek belangrijk, en we zijn tevreden te weten dat we hebben geholpen om een verschil te maken. Zo bieden wij special services aan zoals: verlengen/inkorten, extra versterking op knieën, reflecterende tape voor extra zichtbaarheid en persoonlijk verpakken.

MAATINFORMATIE

Weet je niet exact de juiste maat? Met de hulp van de maattabel helpen we je de juiste maat te vinden.

WAAR KAN IK HOGE-RESOLUTIEBEELDEN VAN BLÅKLÄDER PRODUCTEN DOWNLOADEN?

Om productafbeeldingen met een hoge resolutie te downloaden, ga je naar een productpagina en klik je op het tabblad ‘Hoge resolutie afbeeldingen’.

HOE KAN IK GESPONSORD WORDEN DOOR BLÅKLÄDER?

Jaarlijks sponsort Blåkläder een handvol sportieve en culturele evenementen. Stuur een e-mail naar info@blaklader.be, vertel ons over je project of team en stuur ons een sponsorvoorstel.

HOE KAN IK DEALER WORDEN VAN BLÅKLÄDER?

Neem contact op met één van onze Sales Respresentatives voor meer informatie over onze distributie. Telefoonnummer en e-mail vind je onder Contact.

KAN IK EEN PRIJSLIJST ONTVANGEN?

Stuur een mail naar info@blaklader.be voor de actuele prijslijst. Dealers kunnen deze ook vinden via hun dealer-login.Op onze website is per artikel steeds de prijs excl. BTW zichtbaar.

IN WELKE LANDEN KAN IK BLÅKLÄDER TERUGVINDEN?

Blåkläder heeft kantoren en agentschappen in de volgende landen: België, Canada, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden (hoofdkantoor) en Zwitserland.

Blåkläder Hoofdkantoor

Wayenborgstraat 27 bus 2 (Zone C)

B-2800 Mechelen

Opening Hours

Maandag t/m donderdag: 08.30 - 17.00

Vrijdag: 08.30 - 15.00

Zaterdag en zondag gesloten

Visiting Address

Wayenborgstraat 27 bus 2 (Zone C)

B-2800 Mechelen

© 2023