BESTEL NU VIA JE PERSOONLIJKE BLÅKLÄDER WEBSHOP

Met een eigen webshop voor je bedrijf krijg je een betere controle, snellere service en meer efficiëntie bij het aankopen van werkkleding. Als al je bestellingen zijn geplaatst, kan je eenvoudig de kosten van het bedrijf, de afdeling of de medewerker zelf controleren.

Bespaar tijd en geld door met één klik toegang te krijgen tot alle producten in het gehele Blåkläder assortiment. De webshop zorgt voor een gestroomlijnd bestelproces waardoor je meer controle en minder administratie hebt.

Bestaat je bedrijf uit verschillende afdelingen met elk hun specifieke wensen? Stel dan per afdeling een uniek assortiment samen dat past bij het type werk. Geef elke medewerker een vast budget en maak gebruik van een puntensysteem. Behoud je liever zelf het overzicht? Keur de bestellingen van medewerkers eerst goed alvorens te verzenden naar Blåkläder.

Wil je het bedrijfslogo laten bedrukken of borduren op de werkkleding? Onze webshops beschikken over een functie waarmee je het logo op het kledingstuk kan positioneren en bekijken.

MINDER GEDOE EN MEER EFFICIËNTIE.LAAT JE WERKNEMERS DOEN WAAR ZE GOED IN ZIJN.

ALLE BESTELLINGEN OP ÉÉN PLAATS

U heeft toegang tot alle producten uit het gehele Blåkläder assortiment. Controleer de voorraad, volg leveringen op met de Track&Trace-functie en controleer de facturen. Alles wat u nodig heeft met slechts enkele klikken.

BESPAAR TIJD EN GELD

De webshop zorgt voor een gestroomlijnd bestelproces waardoor je meer controle en minder administratie hebt. Verschillende afdelingen? Stel dan per afdeling een uniek assortiment samen dat past bij het type werk. Beperkt budget? Geef elke medewerker een vast budget en maak gebruik van een puntensysteem.

SNELLE WERELDWIJDE LEVERING

Met een service level van ruim 97%, beloven wij dat jouw werkkleding altijd op tijd geleverd zal worden.

”Wij doen alle aankopen in onze persoonlijke webshop die
Blåkläder op hun eigen website voor ons heeft ingericht en
kunnen zo eenvoudig de actuele voorraad checken, onze
orders volgen, etc. We ontvangen de door ons geselecteerde
kleding voorzien van het bedrijfslogo van EeStairs en
hebben een perfect overzicht op de persoonlijke balans per
werknemer. Door onze eigen webshop op de site van Blåkläder
krijgen we een betere service en leveringen met kortere
doorlooptijden.”

– EESTAIRS

EENVOUDIG IN GEBRUIK. MINDER KOSTEN.

Om het medewerkers gemakkelijk te maken werkkleding te bestellen hebben we het proces gestroomlijnd:

  • Opgeslagen maten per medewerker.
  • Persoonlijk verpakken voor leveringen direct in de locker.
  • Bestelgeschiedenis en duidelijke leverdata voor efficiënte opvolging

MINDER ADMINISTRATIE. MEER EFFICIËNTIE.

  • Eenvoudig overzicht van alle bestellingen
  • Volledige controle over de aankopen per medewerker
  • Specifieke kleding en bedrukking per afdeling etc.
poster
HIGHLIGHT JE BEDRIJFMET VALUE ADDED SERVICES

Wij kunnen ervoor zorgen dat uw bedrijfsnaam niet ontbreekt door je logo op de kleding te borduren of te bedrukken in onze eigen afdeling.

EEN VAKMAN LINKT ZIJN NAAM GRAAG AAN PROFESSIONELE WERKKLEDING.

Wij kunnen ervoor zorgen dat uw bedrijfsnaam niet ontbreekt door je logo op de kleding te borduren of te bedrukken in onze eigen afdeling. Andere Value Added Services (VAS) omvatten onder andere aanpassingen op maat zoals het verlengen of inkorten van broeken, toevoegen van reflecterende banden, persoonlijke verpakken en meer. Vraag tijdig ons advies.

Blåkläder Hoofdkantoor

Wayenborgstraat 27 bus 2 (Zone C)

B-2800 Mechelen

Opening hours

MA - DO: 08u30 - 17u00

VRIJDAG: 08u30 - 15u00

ZA - ZO: GESLOTEN

Bezoekadres

Wayenborgstraat 27 bus 2 (Zone C)

B-2800 Mechelen

© 2024 BLÅKLÄDER AB. All rights reserved.