Blåkläder verlengt partnership met Strong Viking Obstacle Run voor 2017

Bijna 70.000 deelnemers, 6 edities, unieke obstakels en een geweldige sfeer. Het is niet voor niets dat Strong Viking al voor het vierde jaar op rij werd verkozen als beste obstacle run van Nederland. Elke editie heeft een eigen thema en is voor zowel beginnende als gevorderde Vikings geschikt; Mud-, Hills-, Water- en Brother Edition.

- Na een uiterst succesvol seizoen in 2016, hebben we besloten om ook dit jaar weer partner te zijn van Strong Viking. “Dit ruige en stoere imago heeft de perfecte uitstraling die past bij Blåkläder Workwear en hiermee geven een duidelijk signaal richting alle eindgebruikers, nl. dat wij kleding produceren die bestand is tegen intensief gebruik bij ruwe omstandigheden.”
Mathew Vandorpe, Country Manager Blåkläder België en Nederland.

Blåkläder heeft een eigen obstakel, genaamd “Storm the Castle”, een schans van 4 meter hoog waar tegenop gelopen moet worden om deze te overwinnen.
Ook is er de mogelijkheid de kracht van een werkbroek te testen in de Blåkläder “Well Hung” area, hier kan men met 4 personen tegelijk wedstrijdjes broekhangen doen. Daarnaast wordt de gehele Strong Viking crew, die door heel Europa bouwt aan alle obstakels, volledig gekleed door Blåkläder.

- “We zijn erg blij dat Blåkläder ervoor gekozen heeft de samenwerking met Strong Viking te verlengen. Wij krijgen zeer enthousiaste reacties op de samenwerking en vinden de uitstraling ook perfect bij elkaar passen.”
Erwin van Haren, Marketing Manager Strong Viking

Kijk snel voor data en tickets voor de komende edities van de Strong Viking Run op www.strongviking.com

Voor meer info, contact:

Monique Visscher, Afdeling Marketing

Blåkläder Nederland BV, Loberingemaat 7H, Meppel, Nederland.