Blåkläder en het Belgian Rally Championship slaan de handen in elkaar

We zijn nog maar begin 2017 of Blåkläder Belgium heeft alweer een vliegende start genomen. Ditmaal is het Belgian Rally Championship, beter gekend als BRC, aan de beurt.

Het Belgische rally kampioenschap is één van de sterkste rally kampioenschappen van Europa. Het hoeft dan ook niet gezegd dat Blåkläder zich graag verbindt met deze fantastische sport waarbij uithouding, snelheid, lef en actie centraal staan.

Het moederbedrijf in Zweden is zelf al trotse partner van Robin Larsson, Europees Rallykampioen van 2014. Door deze nieuwe samenwerking met het BRC wil Blåkläder haar naamsbekendheid in het race circuit nog sterker maken.

Blåkläder verbindt zich graag met partners die dezelfde waarden met zich meedragen. Rally is stoer en avontuurlijk, maar ook hoogtechnologisch.

Rallyrijders nemen het niet alleen op tegen de chrono, maar ook tegen de natuurelementen. Wind, regen, modder, ongeacht de omstandigheden drijven ze hun bolides tot op de limiet over de smalle baantjes. Voor de dragers van Blåkläder werkkledij is dat niet anders, ook zij moeten in alle weersomstandigheden hun werk in de beste condities kunnen uitvoeren.

Foto: Links: Stevy Courteyn (BRC), rechts: Mathew Vandorpe (Blåkläder)

Voor meer informatie, neem contact op met:

Andy Moens, Office Manager/Marketing
E-mail: andy.moens@blaklader.com