Blåkläder is officieel partner van Strong Viking Obstacle Run 2016.

Een stoer merk in een stoere, loodzware uitdaging. Het wordt werkelijkheid wanneer Blåkläder als officieel partner voor de zwaarste en grootste obstacle run van Europa tekent.

Strong Viking is met het aantal obstakelraces die zij organiseren de grootste Obstacle Run van Europa. Elke race heeft een eigen thema en is voor zowel beginnende als gevorderde Vikings geschikt. Mud-, Hills-, Water-, Forest-, Flanders en/of Brother Edition. Strong Viking biedt een unieke beleving. Deze obstacle race is geen wedstrijd, maar een uitdaging! Samen afzien met een glimlach, dat is het belangrijkste.

“We hebben er met heel veel zin voor gekozen partner te worden van Strong Viking en dit omdat zij uitstekend passen bij onze merk-en bedrijfswaarden”, zegt Mathew Vandorpe, Country Manager bij Blåkläder Workwear Nederland-België.

Het uit Zweden afkomstige merk ontwikkelt, produceert en distribueert werkkleding voor professionals die hard werken en dus kleding nodig hebben die tegen een stootje kan.

Blåkläder geeft met deze samenwerking een duidelijk signaal richting alle eindgebruikers, nl. dat zij kleding verkopen die bestand is tegen intensief gebruik bij ruwe omstandigheden  – en ook geeft dit ons de kans om onszelf te laten zien aan een nieuw publiek van rasechte Vikingen.

Tijdens de races heeft Blåkläder een eigen obstakel, genaamd “Storm the Castle”, een schans van 4 meter hoog waar tegenop gelopen moet worden om erover te kunnen klimmen. In het start-en finish gebied zal een Blåkläder Well hung Area worden geplaatst waar men met 4 personen tegelijk wedstrijdjes broekhangen kan doen.

Daarnaast kleden wij de hele Strong Viking crew, die doorheen Europa bouwt aan alle obstakels, aan.

Jan Reijs, een van de oprichters van Strong Viking, is zeer positief over de samenwerking.

“We zijn erg tevreden, niet in het minst omdat we als merken uitstekend bij elkaar passen”, zegt hij. “Blåkläder heeft een uniek profiel en staat voor geweldige marketing, net zoals wij”.

De eerstvolgende editie van Strong Viking in Nederland is de Hills Edition. Deze vindt plaats in het bekende en heuvelachtige recreatiegebied Spaarnwoude nabij Amsterdam en zal worden gehouden op zaterdag 21 mei.

Lees meer hierover op www.strongviking.com.

Voor meer info, contact:

Andy Moens, Marketing Manager

Blåkläder Belgium, Braamstraat 103A, 2900 Schoten, België.