We have updated our integrity policy. By continuing to use our website you agree to these terms and conditions. Read more about the integrity policy.

  • ZE HADDEN DE OPLOSSING IN HUN BROEKZAK

    Het verhaal van drie vrienden en een universele lens.​ De fotograaf Arto Ekman en de professionele snowboarders Fredu Sirviö en Eero Ettala hadden een wederzijdse passie voor boarden, fotografie en sport wat resulteerde in een verenigde visie - het eenvoudiger maken voor iedereen om geweldige ...
  • Blåkläder verlengt zijn partnership met het BRC

    Het nieuwe jaar is pas ingezet en meteen kan de promotor van het Belgian Rally Championship goed nieuws aankondigen. Na een succesvolle eerste samenwerking in 2017 verlengt Blåkläder zijn partnership. Ook in 2018 zal het logo van de Zweedse fabrikant van werkkledij prominent te zien zijn op ...
  • Blåkläder en het Belgian Rally Championship slaan de handen in elkaar

    We zijn nog maar begin 2017 of Blåkläder Belgium heeft alweer een vliegende start genomen. Ditmaal is het Belgian Rally Championship, beter gekend als BRC, aan de beurt. Het Belgische rally kampioenschap is één van de sterkste rally kampioenschappen van Europa. Het hoeft dan ...
  • THE COOLEST CATALOGUE ON PLANET

    De nieuwe coole catalogus van Blåkläder voor 2017 is klaar! 179 volledig nieuwe producten samen met betrouwbare en actuele klassiekers maken dit dé catalogus van het jaar! Alle kledingstukken zijn voorzien van Blåkläder's unieke combinatie wat betreft functie, duurzaamheid, ...
  • Een nieuwe collectie regenkleding tilt functionaliteit en prestaties naar een hoger niveau.

      Wanneer Blåkläder de regenkleding onder handen neemt, komt een zomerse regenbui niet voor in het plan, verre van dat. Voor vakmensen die veel buiten werken, kan regen een taaie tegenstander zijn die niet moet worden onderschat. De nieuwe collectie is bedoeld voor professionals met ...
  • Blåkläder's nieuwste collectie is heter dan ooit!

      Niets wordt aan het toeval overgelaten in de productontwikkeling van Blåkläder.  ‘Veilig en stijlvol gekleed, voor binnen en buiten' is het motto, en inherent vlamvertragende, beschermende kleding is de volgende collectie van het Zweedse bedrijf. Inherente bescherming ...
  • WIE ZIJN ONZE EERSTE TESTPILOTEN?

    Onze eerste Testpiloten zijn geselecteerd, ditmaal uit Zweden, Denemarken & Nederland. Zij gaan onze nieuwe schilderswerkbroek voor vrouwen testen. De dames mogen de werkbroek een bepaalde tijd gebruiken en zullen daarna bij ons terugkomen met persoonlijke feedback op pasvorm, functionaliteit, design ...
  • Vrouwen nemen Blåkläder over – een nieuw, uitgebreider assortiment dameskleding voor gelijke kansen.

    Er zijn nog steeds niet zoveel vrouwen werkzaam in de bouw, iets wat nog eens extra benadrukt wordt door het huidig weinig beschikbare assortiment dames werkkleding in de markt. Blåkläder’s motto: “correct gekleed, veilig en stijlvol, van binnen en van buiten” maakt geen ...
  • Blåkläder legt focus op perfecte pasvorm op werkbroek voor vrouwen!

    Blåkläder vertrouwde op de vele mogelijkheden die sociale media te bieden heeft en vroeg haar volgers of er belangstelling was voor een nieuw model dameswerkbroek. Het antwoord hierop was volmondig ja. Blåkläder heeft onlangs al een volledig assortiment dameswerkkleding gepresenteerd ...
  • TELENET SUPERPRESTIGE

    Blåkläder ook komende winter één van de hoofdpartners in de Superprestige De veldrijders en hun talrijke fans tellen af. Nog een tiental weken en het crossseizoen 17-18 wordt op gang geschoten. Daarin blijft de Superprestige hét regelmatigheidscriterium met de ...
  • JAPAN IS DE VOLGENDE HALTE VOOR BLÅKLÄDER WORKWEAR

    Continuïteit en hard werken geven op de lange duur resultaten, ook buiten Europa. Japan heeft nu zijn ogen geopend voor Blåkläder Workwear, en het in Svenljunga gevestigde bedrijf neemt zijn eerste stap in Azië. "Dit is een belangrijke stap in onze ontwikkeling naar het worden ...
  • De drie grootste bouwbedrijven van Scandinavië kiezen voor Blåkläder

    Het in Zweden gevestigde bedrijf Blåkläder neemt het heft in handen op de Scandinavische markt. De drie grootste bouwbedrijven in Scandinavië, NCC, Skanska en PEAB kiezen Blåkläder als exclusieve leverancier voor hun werkkleding. De overeenkomsten hebben een looptijd van 3 ...
  • Blåkläder verlengt partnership met Strong Viking Obstacle Run voor 2017

    Bijna 70.000 deelnemers, 6 edities, unieke obstakels en een geweldige sfeer. Het is niet voor niets dat Strong Viking al voor het vierde jaar op rij werd verkozen als beste obstacle run van Nederland. Elke editie heeft een eigen thema en is voor zowel beginnende als gevorderde Vikings geschikt; Mud-, ...
  • Blåkläder is officieel partner van Strong Viking Obstacle Run 2017.

    Een stoer merk in een stoere, loodzware uitdaging. Het wordt werkelijkheid wanneer Blåkläder als officieel partner voor de zwaarste en grootste obstacle run van Europa tekent. Strong Viking is met het aantal obstakelraces die zij organiseren de grootste Obstacle Run van Europa. Elke ...
  • Blåkläder breidt uit en investeert ruim 4 miljoen Euro in een volledig geautomatiseerd logistiek centrum

    40 000 vierkante meter is niet meer voldoende voor de snelle groei van Blåkläder. Om te voorkomen dat we onze kantoren en magazijnen moeten uitbreiden, investeert Blåkläder in een nieuwe, volledig geautomatiseerde logistieke oplossing die  - naast een efficiënter magazijnbeheer ...
  • EEN UITDAGENDE MAAR SUCCESVOLLE SAMENWERKING

    Saint Gobain Building Distribution Frankrijk werd geconfronteerd met een uitdaging. Hun werknemers waren niet helemaal tevreden over de aangeboden werkkleding en dit voor wat betreft de leveringen, kwaliteit, pasvorm en duurzaamheid. Max-Antoine Grolleron, de Sourcing Director, kreeg een missie – ...