We have updated our integrity policy. By continuing to use our website you agree to these terms and conditions. Read more about the integrity policy.

Key Account Manager End-User

Wil je bij één van ‘s werelds leidinggevende fabrikanten van werkkleding werken?
Wil je een sterk merk vertegenwoordigen?
Wil je onderdeel zijn van een sterk en hecht team die er steeds keihard voor gaat en dit binnen een atypische bedrijfscultuur?
BEN JE EIGENLIJK EEN HEDENDAAGSE VIKING STRIJDER!

Is jouw antwoord op dit alles een volmondige ja, dan is deze functie misschien wel op jouw lijf geschreven!

KEY ACCOUNT MANAGER END-USER

We zijn op zoek naar een Key Account Manager End-user om ons sales team uit te breiden. 
Het werkgebied is België met een grote focus op Antwerpen, Limburg, Vlaams-en Waals-Brabant.
De primaire functie van deze rol is om nieuwe business te genereren.

Profiel
- U hebt minimaal een Bachelor
- U bent een echte “hunter” die zich 100% richt op (koude) prospectie en voor geen enkel obstakel schrikt
- Koud telefonisch prospecteren schrikt u niet af
- U heeft tot op heden heel veel ervaring met de benadering en verkoop richting eindklanten
- Het wordt als een plus gezien wanneer u reeds enige verkoopervaring heeft bij de verkoop van werkkleding, dit bij voorkeur bij een fabrikant, werkkledingspecialist of industriële wasserij
- U bent een sterke netwerker
- U werkt klant-en oplossingsgericht door zowel onze producten als services als één totaaloplossing aan te bieden
- U bent een onderhandelingstalent die steeds een gezond evenwicht houdt tussen de klantenbelangen en onze eigen bedrijfsdoelstellingen
- U heeft een grote verantwoordelijkheidszin
- U kan aanbestedingen coördineren, opvolgen en uitwerken
- U fungeert als hét aanspreekpunt voor uw klanten
- Wanneer de deal gesloten is, beschikt u ook over de vaardigheden om het contact met en de service richting deze klant stipt en accuraat verder op peil te houden
- U bent dynamisch, flexibel en bovenal gewoon erg actief
- U werkt gestructureerd, planmatig, steeds goed voorbereid en detailgericht met respect voor onze bedrijfsprocessen
- U kan perfect omgaan met stress en de druk van deadlines
- U heeft uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
- U heeft absoluut geen 9-to-5 mentaliteit
- U logt uw klantgegevens, bezoekrapporten en lopende onderhandelingen consequent in ons CRM systeem en u houdt deze ook steeds up-to-date
- U woont bij voorkeur in de provincie Vlaams-Brabant of Antwerpen en dit voor een vlotte connectie en mobiliteit
- U kan zowel Nederlands, Frans als Engels spreken, schrijven en lezen
- U kan zelfstandig werken met Powerpoint, Word en Excel
- U rapporteert zowel aan de Sales Manager Belux als aan de Country Manager Benelux

Wij bieden u
- een gedegen inlooptraject met veel praktische training
- een job waarin initiatief en verantwoordelijkheid nemen erg geapprecieerd wordt
- een sterk en hecht team die er keihard samen voor gaat en waarmee we jaarlijks samen enkele leuke teamactiviteiten doen (= zomer-en eindejaarsdiner, jaarlijkse training in het hoofdkantoor te Zweden)
- een bedrijf met nieuwe kantoren, voorzieningen en tevens Europa’s grootste showroom
- een attractief salarispakket aangevuld met extra-legale voordelen in verhouding tot je achtergrond en ervaring

Wil je solliciteren? Wij zouden in jouw plaats ook hetzelfde doen!
Stuur dan uw CV en sollicitatiebrief naar: mathew.vandorpe@blaklader.com.

 

Blåkläder is een familiebedrijf die sinds 1959 werkkleding produceert in zijn eigen fabrieken. Ondertussen is Blåkläder actief in 19 verschillende landen, gaande van de USA, Europa tot en met Japan.


Spontane sollicitatie?

Stuur je sollicitatie naar info@blaklader.be.