We have updated our integrity policy. By continuing to use our website you agree to these terms and conditions. Read more about the integrity policy.

Werken voor Blåkläder

Wil je bij één van ‘s werelds leidinggevende fabrikanten van werkkleding werken?
Wil je een sterk merk vertegenwoordigen?
Wil je onderdeel zijn van en hecht team die er keihard voor gaat en dit binnen een atypische bedrijfscultuur?
Vindt jij goede klantenservice een gewoonte en geen departement?
BEN JE EIGENLIJK EEN HEDENDAAGSE VIKING STRIJDER!

Is jouw antwoord op dit alles een volmondige ja, dan is deze functie misschien wel op jouw lijf geschreven!

CUSTOMER SERVICE AGENT

We zijn op zoek naar een Customer Service Agent om ons team mee uit te breiden in België.
De primaire functie van deze rol is om onze klantenservice verder te verbeteren.

Profiel
- U helpt dagelijks mee bij de orderverwerking
- U wordt medeverantwoordelijke voor alle orders met bedrukking, gaande van het maken van een opmaak voor de klant, het opzetten van een order-en opvolgingsstructuur, prijszetting, etc.
- U wordt één van de aanspreekpunten voor al onze e-commerce oplossingen
- U heeft een basiskennis Adobe Indesign voor het opmaken van bedrukkingsopzetten en leaflets/brochures/formulieren
- U bent hét aanspreekpunt voor de klant en dit zowel via de telefoon als per mail 
- U werkt acties met ons CRM systeem en houdt daar alle klantenafspraken, contracten en klantgegevens up-to-date
- U ondersteunt het verkoopteam
- U stelt klantentevredenheid en vriendelijkheid steeds voorop en dit met een gezond evenwicht tussen de klantenbelangen en onze eigen bedrijfsdoelstellingen
- U bent leergierig
- U zoekt continu naar verbeteringen waardoor het werk op een efficiëntere manier kan gebeuren
- U bent dynamisch, flexibel en bovenal gewoon erg actief
- U werkt gestructureerd, planmatig en detailgericht met respect voor onze bedrijfsprocessen
- U kan perfect omgaan met stress en de druk van deadlines
- U heeft uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
- U heeft absoluut geen 9-to-5 mentaliteit
- U bent een echte team-player
- U bent een zelfstarter
- Het wordt als een plus gezien wanneer u reeds enige ervaring binnen de klantendienst en/of marketing heeft
- U woont bij voorkeur in de nabijheid van Mechelen ofwel tussen Antwerpen en Brussel
- U kan zowel Nederlands, Frans als Engels spreken, schrijven en lezen
- U kan zelfstandig werken met PowerPoint, Word en Excel
- U rapporteert aan de Country Manager Benelux

Wij bieden u
- een gedegen inlooptraject met veel praktische training
- een job waarin initiatief en verantwoordelijkheid nemen erg geapprecieerd wordt
- een sterk en hecht team die er keihard samen voor gaat en waarmee we jaarlijks samen enkele leuke teamactiviteiten doen (= zomerdiner, jaarlijkse training in het hoofdkantoor te Zweden)
- een bedrijf met nieuwe kantoren, voorzieningen en tevens Europa’s grootste showroom
- een attractief salarispakket in verhouding tot je achtergrond en ervaring


Wenst u te solliciteren?
Stuur dan uw CV en sollicitatiebrief naar: mathew.vandorpe@blaklader.com

 

Blåkläder is een familiebedrijf die sinds 1959 werkkleding produceert in zijn eigen fabrieken. Ondertussen is Blåkläder actief in 19 verschillende landen, gaande van de USA, Europa tot en met Japan.

- U ondersteunt het verkoopteam


Spontane sollicitatie?

Stuur je sollicitatie naar info@blaklader.be.